Let op!!! Op dit moment kunnen er geen bestellingen meer worden geplaatst omdat wij niet meer onze topkwaliteit Zeeuwse mosselen kunnen leveren. Vanaf medio 1 juli zullen onze Zeeuwse mosselen weer beschikbaar zijn.

Op de hoogte blijven van ons ambachtelijke werk? Volg ons op Facebook of Instagram!

menu
sluit

Mosselen bestellen

Veelgestelde vragen

Onze historie
Bestel hier jouw mosselen!
Adresgegevens

Veelgestelde vragen

 

Wat zijn de bezorg kosten?

Vanaf € 75,- gratis thuisbezorgd. In de regio Reimerswaal, Kapelle en Goes bezorgen wij zelf. Buiten de regio wordt uw bestelling door een koeriersdienst bezorgd. De verzendkosten die wij in rekening brengen zijn € 6.95 per bestelling. Dit geld voor heel Nederland behalve de Waddeneilanden. 

 

Bezorgen jullie ook in België?

Ja wij bezorgen ook in België. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.

 

Worden mijn mosselen wel koel thuis afgeleverd?

Om de mosselen gegarandeerd vers en gekoeld te verzenden gebruiken wij een koeldoos. De mosselen worden in deze koeldoos gekoeld door koelelementen. Zo worden de mosselen gekoeld bij u thuis bezorgd.  Voor deze koeldoos wordt € 3,00 in rekening gebracht. Indien u in de regio Reimerswaal, Kapelle of Goes woont wordt deze koeldooos niet gebruikt en ook niet in rekening gebracht. Wel worden de mosselen gekoeld bij u bezorgd.

 

Wanneer moet mijn bestelling zijn geplaatst?

Als u de bestelling voor 12.00 uur plaatst wordt het de andere dag bezorgd. Of op een door u zelf gekozen dag, vrijdag of zaterdag.

 

Op welke dagen bezorgen jullie?

De bezorgdagen zijn vrijdag en zaterdag. Buiten de regio worden de pakketten door een koeriersdienst bezorgd. Zodra het pakket door ons is aangemeld krijgt u een mail toegestuurd met een track & trace en kunt u het pakket volgen.

De bezorgdagen binnen de regio Reimerswaal, Kapelle of Goes zijn vrijdag en zaterdag ochtend. Deze pakketten bezorgen wij zelf. Wij zullen u tijdig informeren over de bezorgtijd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, in het bestelformulier kunt u kiezen voor ophalen. 

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan in een het bestelformulier worden aangegeven. 

 

Zijn er ook andere manieren om een bestelling bij jullie te plaatsen?

Ja dat kan. U kunt contact met ons opnemen via de mail of telefonisch en de bestelling doorgeven. Wij  sturen u een factuur toe en zodra deze is betaald is de bestelling afgerond.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als deze al is afgerond?

Ja, u kunt via de mail of telefonisch contact met ons opnemen en passen wij de bestelling aan.

 

Heeft u nog suggesties dan horen wij dat graag!